Ha nagyon asszociatívnak próbálkozom mutatkozni, azt írhatom: a The Glass Beads-el megválthatod a jegyed a melankóliavonatra Ukrajnából Libanonba, átszállás Hannoverben. A terápia garantált.
Marina Rublevskaya és Mark Arshynnikov tehetséges szerzőpáros, az október végi Therapy egy kiváló album, nemcsak kiemelve több fülbemászó szerzeménnyel, de csokorban a 11 nóta egészként is újbóli hallgatásra csábít.
A névválasztás talán főhajtás Hesse remekműve, a Nobel-díjas Üveggyöngyjáték előtt, a témaválasztásról a duó azonban másféle megközelítést vázol. "Élettörténetek az útkeresés küzdelméről, önmagunk elfogadásáról. Fájdalmon és haragon keresztül, de reménnyel telve. Lépésekként visszhangzó dallamokat varázsolnak át egy elhagyott ház folyosóján, amelyeket a szeretet, a betegség és a halál emlékei kísérnek." Viktoriánus kori külcsín, az 1920-as évek némafilmes vonala, hideghullámos és gothic hagyományok; a The Glass Beads az eddigi legszebb ajándéka az idei ősznek.